0Ft

Kosár

Bezárás

Nincsenek termékek a kosárban.

Vissza a főoldalra
0Ft

Kosár

Bezárás

Nincsenek termékek a kosárban.

Vissza a főoldalra

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések


Jó tudni

Kiszemelt terméked az értékesítés előtt többlépcsős bevizsgáláson esik át. Első fázisban szétszedjük, átnézzük és kitisztítjuk, majd ezt követően összerakjuk, teszteljük és raktározzuk. Termékeink hibátlan műszaki állapotban kerülnek hozzád és minden vásárlónkhoz egyaránt.
Részletesen tudsz tájékozódni adott termékek állapotáról azok adatlapjain vagy a Tudástár > Esztétikai besorolások menüponton bővebben írunk róla.
Főként mivel rengeteg pénzt spórolsz az eredeti bolti árhoz képest és megakadályozod egy újabb eszköz "idő előtti" kidobását, melyet még több évig lehet használni rendeltetésének megfelelően (gaming, home office, munkaállomás, szerver stb). Erről bővebben olvashatsz a Rólunk > Miért váltsak felújított gépre? cikkünkben!
Tehát ha Neked belefér a használat okozta külsőség, cserébe akár 60%-al olcsóbban hozzájuthatsz az adott eszközhöz, mindeközben pedig rengeteg elektronikai hulladék, műanyag és egyéb anyagoktól véded környezetünket!

Szállítással kapcsolatos tudnivalók

Összefoglalva: 1-4 munkanap
Bővebben: ez függ a választott szállítási és fizetési módtól. GLS-nél általában 1 munkanap, tehát a rendelésed visszaigazolása és előkészítése után feladva már másnapra megkapod a csomagod (esetek többségében 1-2 munkanap). FOXPOST, MPL esetén 2-4 munkanap a kézbesítési intervallum.
Amennyiben délután 1 óra után érkezik be a megrendelés, azt már csak az azt követő munkanapon tudjuk feladni a futárnak!
Minden termékünk egyedi azonosítót kap és nyilvántartjuk a sorozat illetve gyártási számukat bármely felmerülő probléma gyorsabb megoldása érdekében. Így neked és nekünk is egyszerűbb, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot ha hibát találtál!
Ha ilyet tapasztalsz NE! engedd el a futárt, akármennyire is siet! Kötelessége jegyzőkönyvezni és minden szükséges adatot, papírmunkát a helyszínen megcsinálni. Azokat eljuttatva hozzánk mi oldjuk meg a folyamat többi részét, neked egyéb teendőd nincs.
A jegyzőkönyvbe mindenképp a rendelésnél leadott neved és címed írd, továbbá térj ki részletesen a sérülés jellegére és ha lehetőséged van, készíts - akár több - fotót is a csomagolásról vagy akár a sérült termékről, amennyiben az látszódik.
Több terméket vagy egy teljes szettet (pl. PC + Monitor, vagy bármilyen más variáció) csak futárral tudunk küldeni.
FONTOS: Nagyobb monitorokat (23 inch+) nem tudunk FOXPOST Automatába küldeni, mivel a biztonságos csomagolás megköveteli a dobozok megfelelő szigetelését és a legnagyobb "fiókba" (XL) sem fér el.
A vírushelyzetre való tekintettel jelenleg nincs.
Amint megoldható a későbbiekben, személyesen az irodában (Nagykáta) lesz lehetőség átvenni minden csomagot. A raktárak közvetlenül sajnos (még) nem átvételi pontok.